Κωνσταντινούπολη την ημέρα των Θεοφανίων - BlogInGr

BlogInGr

Πολιτική - Απόψεις - Ιδέες - Υγεία

Post Top Ad

Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2010

Κωνσταντινούπολη την ημέρα των Θεοφανίων

Βρισκόμουν στο προαύλιο του Πατριαρχείου την ημέρα των Θεοφανίων για να παρακολουθήσω την λειτουργία και στην συνέχεια των καθαγιασμό των υδάτων. Εκεί, και λόγω του ότι μιλάω Αγγλικά μίλησα σε δύο τουρκικά κανάλια για την ημέρα αυτή και όταν με ρώτησαν για τις σχέσεις της ορθόδοξης εκκλησίας με την Τουρκία απάντησα σε πολύ μαλακούς τόνους ψάχνοντας την μέση λύση και κυνηγώντας την ειρήνη και την συμβίωση. Μετά το τέλος της λειτουργίας οδηγηθήκαμε στον Κεράτιο κόλπο για τον αγιασμό των υδάτων όπου ο πατριάρχης μαζί με πλήθος πατέρων άρχισαν να ψέλνουν τα τροπάρια (χωρίς μικροφωνικές εγκαταστάσεις) .
Την στιγμή που ξεκίνησαν τα Ορθόδοξα τροπάρια ακούγετε στα μεγάφωνα της περιοχής και με μεγάλη ένταση ο Χότζας και οι γνωστοί αμανέδες μη αφήνοντας τα τροπάρια να ακουστούν. Άνθρωποι που έχουν ξαναπάει στην Κων/πολη τέτοιες μέρες μας ενημερώνουν ότι αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο και ακόμη πιο έντονα στην λειτουργία του Αγίου Πάσχα. Μόλις τελείωσε η σεμνή τελετή μας, τελείωσαν και οι αμανέδες. Μία καθαρή προβοκάτσια που δεν έτυχε να γνωρίζω όλα αυτά τα χρόνια μπροστά στα μάτια μου ή καλύτερα , στα αυτιά μου. Είναι αστείοι νομίζοντας ότι έτσι κερδίζουν κάτι αλλά μου κάνει εντύπωση το πόσο δημοκρατικοί είμαστε εμείς οι Έλληνες. Στην χώρα μας δε θα κάναμε ποτέ κάτι τέτοιο γιατί είμαστε και πολιτισμένοι και Ευρωπαίοι …. Ή μήπως όχι.
Καλό θα ήταν να μου είχαν μιλήσει οι δημοσιογράφοι μετά από αυτό το γεγονός. Είμαι σίγουρος πως θα ήμουν πιο καυστικός στις δηλώσεις μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Bottom Ad