Αποδείξεις - Πελάτες vs Υπάλληλοι σημειώσατε διπλό .... - BlogInGr

BlogInGr

Πολιτική - Απόψεις - Ιδέες - Υγεία

Post Top Ad

Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2010

Αποδείξεις - Πελάτες vs Υπάλληλοι σημειώσατε διπλό ....

Απίστευτο και όμως Ελληνικό. Έχουμε όλοι ακούσει το ανέκδοτο με την ευχή και την ατάκα «να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα»… Είμαι υπάλληλος σε ένα κατάστημα και οι αποδείξεις που καλούμε να κόψω κυμαίνονται από 5 έως 50 ευρώ ως επί το πλείστον. Πολλές φορές κάποιοι «Ελληναράδες»...
αρνούνται να πάρουν την απόδειξη με εκφράσεις τύπου , Έλα Μωρέ τώρα , Δε τη χρειάζομαι , δε τη θέλω κτλ. Τότε αρχίζω και εγώ το παραμύθι μου : Κοιτάξτε εγώ θα την κόψω και θα την κρατήσω για μένα γιατί χρειάζομαι να ανεβάσω το αφορολόγητό μου (λες και έχω πολλά εισοδήματα….) . Με το που τους λέω πως θα την κρατήσω εγώ κάθονται και την περιμένουν χωρίς δεύτερη κουβέντα . Τον Έλληνα δε τον ενδιαφέρει να κερδίσει ο ίδιος , απλά να χάσει ο διπλανός. Κατάλοιπο του κλεφτοπολέμου του 1821 … Απίστευτο και όμως Ελληνικό .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Bottom Ad