Κυριακή, 30 Μαΐου 2010

"Κόψτε το τσιγάρο"..Σας αξίζει αυτό το δώρο.. Βήμα προς βήμα η μέθοδος

Βήμα 1ο: Η απόφαση
Κάντε μια λίστα με όλους τους λόγους για τους οποίους θέλετε να το κόψετε, καταγράψτε τα κίνητρα αλλά και τα εμπόδια που πιστεύετε πως θα αντιμετωπίσετε. Να θυμάστε πως η λέξη-κλειδί είναι «κίνητρο». Απευθυνθείτε σε ένα

ιατρείο διακοπής καπνίσματος (λειτουργούν σε νοσοκομεία και δημοτικά ιατρεία) ή πληκτρολογήστε http://el.help-eu.com και ελέγξτε το επίπεδο εθισμού σας.

Βήμα 2ο: Η οργάνωση
Θέστε την ημερομηνία εκκίνησης και μην αφήσετε τίποτα να σας βγάλει εκτός προγράμματος. Εάν νομίζετε ότι τη συγκεκριμένη περίοδο έχετε άγχος ή πολλές στενοχώριες και προβλήματα, μεταθέστε το για αργότερα.

Βήμα 3ο: Η περίοδος χάριτος
Εάν νιώθετε ότι δεν μπορείτε να το κόψετε μαχαίρι, αφήστε στον εαυτό σας ένα περιθώριο κάνοντας 2 τσιγάρα την ημέρα, το πολύ 4-5 ρουφηξιές από το καθένα. Πριν καπνίσετε, πιείτε ένα ποτήρι γάλα, το οποίο χειροτερεύει τη γεύση του τσιγάρου.

Βήμα 4ο: Οι αλλαγές
Κρατήστε ημερολόγιο σημειώνοντας τις στιγμές που αισθάνεστε ότι έχετε περισσότερη ανάγκη το τσιγάρο και προσπαθήστε να αλλάξετε τις συνήθειες που συνοδεύατε πάντα με το κάπνισμα.

Βήμα 5ο: Τα εφόδια
Προμηθευτείτε υποκατάστατα νικοτίνης, όπως τσίχλες, διαδερμικά έμπλαστρα και υπογλώσσια δισκία, τα οποία, με μικρές δόσεις νικοτίνης στον οργανισμό, μετριάζουν την έντονη επιθυμία για τσιγάρο και τα στερητικά συμπτώματα.

Βήμα 6ο: Εναλλακτική αντιμετώπιση
Εάν δείτε ότι δεν τα πηγαίνετε καλά μόνοι σας, ενημερωθείτε για τους εναλλακτικούς τρόπους: ο βελονισμός μέσα σε 3-5 συνεδρίες θα ενεργοποιήσει τα σημεία του εγκεφάλου που σας βοηθούν να απεξαρτηθείτε από τον καπνό.

Βήμα 7ο: Η παρέα
Επιστρατεύστε και τον καπνιστή κολλητό σας ή τη σύντροφό σας για να σας συνοδέψει σε αυτή σας την προσπάθεια. Εκτός του ότι δε θα παρασυρθείτε βλέποντάς τους να καπνίζουν, θα σας κάνει καλό να έχετε ένα συνοδοιπόρο.

Βήμα 8ο: Οι παρενέργειες
Όταν σας καταβάλλει νευρικότητα και νιώθετε ότι χρειάζεστε ένα τσιγάρο, προτιμήστε να πάτε 10 λεπτά για περπάτημα. Έρευνες δείχνουν ότι αυτά τα 10 λεπτά μπορούν να μειώσουν τα συμπτώματα απεξάρτησης από τη νικοτίνη κατά 76% και την επιθυμία για τσιγάρο κατά 33%.

Βήμα 9ο: Η άσκηση
Εάν ακόμα δεν έχετε γραφτεί γυμναστήριο, κάντε το τώρα! Η γυμναστική σας προσφέρει σθένος και αυτοπεποίθηση, σας αποσπά την προσοχή από την πιθανή επιθυμία σας να ξανακαπνίσετε και, λόγω του ότι η αποχή από το τσιγάρο σας κάνει ούτως ή άλλως να αισθάνεστε ευεξία, γίνετε πιο ευχάριστοι και την απολαμβάνετε περισσότερο.

Βήμα 10ο: Η διατροφή
Σε μερικές ημέρες, με το κόψιμο του καπνίσματος, η γεύση και η όσφρησή σας επανέρχονται σε κανονικά επίπεδα. Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, προτιμήστε φρουτοχυμούς αντί για καφέ και αλκοόλ, και για σνακ έχετε πρόχειρα κράκερ. Μην αρχίσετε δίαιτα. Το επιπλέον αίσθημα στέρησης δε θα κάνει καλό στην προσπάθειά σας. Εάν θέλετε, απευθυνθείτε σε διαιτολόγο για να σας δώσει ένα πλήρες διαιτολόγιο.

Βήμα 11ο: Η διασκέδαση
Επειδή μπορεί να παρασυρθείτε εύκολα αν βρεθείτε σε χώρους με αλκοόλ, καφέ και τσιγάρο, προτιμήστε οι έξοδοί σας να περιλαμβάνουν κινηματογράφο, θέατρο, ανοιχτούς χώρους.

Βήμα 12ο: Ο απολογισμός
Τα καταφέρατε! Πέρασε ένας χρόνος από την ημέρα που το πήρατε απόφαση! Κάντε απολογισμό, σκεφθείτε τα οφέλη και επιβραβεύστε τον εαυτό σας. Συγχαρητήρια!!!!

About the Author

BlogOfBlogs

Author & Editor

BlogInGr - Blogging since 2008 , with some breaks.

 
BlogInGr © 2015 - Blogger Templates Designed by Templateism.com