Σάββατο, 22 Μαΐου 2010

"Θέλω και εγώ την Τζάκρη για θεία μου" !!!

Εντάξει  ... 1000 συγνώμη στις πραγματικές μου θείες αλλά δε πιάνουν μία μπροστά στην ΥΠΕΡ-ΘΕΙΑ Τζάκρη ... Σε βάζει στο δημόσιο και μάλιστα σε νευραλγικές θέσεις που απαιτούν proficiency στον Φραπέ, certificat στην βαρεμάρα και Masters Degree στο ξύσιμο γεννετικών οργάνων. Άσε που σου εξασφαλίζει τη ζωή ... εμένα η θεία μου μου παίρνει παπούτσια , καμιά μπλούζα κάνα χαρτζιλίκι (παλιά) ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΕ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ????
ΘΕΛΩ ΘΕΙΑ ΤΖΑΚΡΗ !!!!

About the Author

BlogOfBlogs

Author & Editor

BlogInGr - Blogging since 2008 , with some breaks.

BlogOfBlogs είπε...

ΥΓ. και αφού δεν είναι θεία μου έπρεπε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ να μεταφέρω τα εκλογικά μου δικαιώματα στο τιμημένο χωριό της. . . .

 
BlogInGr © 2015 - Blogger Templates Designed by Templateism.com