Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου το μεράκι το κρυφό, αν σε χάσω θα πεθάνω απ’ τον κόσμο θα χαθώ...(videos) - BlogInGr

BlogInGr

Πολιτική - Απόψεις - Ιδέες - Υγεία

Post Top Ad

Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2010

Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου το μεράκι το κρυφό, αν σε χάσω θα πεθάνω απ’ τον κόσμο θα χαθώ...(videos)


Από τη σειρά "Το Νησί" ένα υπέροχο παλιό τραγούδι που ερμηνεύει η Ανδριάνα Μπάμπαλη.
            "Το Νησί" φέρνει στη επιφάνεια ένα τραγούδι του 1950... Τρυφερός και μελωδικός στη μουσική του ο Σπύρος Περιστέρης, σε στίχους Μ. Μάτσα, 1η εκτέλεση με την αθάνατη φωνή της Σωτηρίας Μπέλλου και του Στελλάκη Περπινιάδη...
Ομολογουμένως εξαιρετική η διασκευή της Μπάμπαλη, αλλά είναι καλό να γνωρίζουμε και από που προέρχεται!!!
Απολαύστε στα videos που ακολουθούν τις δύο εκδοχές του τραγουδιού με διαφορά 60 ετών μεταξύ τους:
Στίχοι:
Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
το μεράκι το κρυφό

Αν σε χάσω θα πεθάνω
απ’ τον κόσμο θα χαθώ (x2)

Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
της καρδιάς μου η χαρά

Αν μ’ αφήσεις πίστεψέ με
θα με πνίξει η συμφορά (x2)

Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
η καρδιά που αγαπώ

Το καντήλι της ζωής μου
που αν σβήσει θα σβηστώ (x2)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Bottom Ad