Αντί να δω Πρετεντέρη ... Σκέφτομαι τι μου έχει λέιψει περισσότερο από τα 80's - BlogInGr

BlogInGr

Πολιτική - Απόψεις - Ιδέες - Υγεία

Post Top Ad

Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

Αντί να δω Πρετεντέρη ... Σκέφτομαι τι μου έχει λέιψει περισσότερο από τα 80's

Πόσες χαμένες ώρες στο pac man ... ΜΑ ΠΟΣΕΣ ??? , πόσες πίστες και πόση μονοτονία ... σήμερα πια ... Μου έπεσε το MANA κάτω από 400 και δε μου φτάνει να δώσω arcane power στο PVP ενώ ο healer δε με φτάνει να μου δώσει HP .... στη μάνα σου το πες ? ? ? 











ΩΩΩ Αγαπημένοι Thundercats, θυμίζουν αθωότητα και παιχνίδι , τότε που το σπαθί του Liono ήταν το μόνο πράγμα που "μεγάλωνε" με 3 λέξεις , τότε που η τσιτάρα ήταν απλά πολύ γρήγορη ... Τώρα ο Liono έγινε BEN10 και ο Smurf έγινε Digimon !!!!







Εγώ τα είχα ... οι περισσότεροι τα είχαν ... ΚΑΙ ΝΑΙ !!! ΦΟΥΣΚΩΝΑΝ !!! και πίεζαν το πόδι σου και νόμιζες ότι θα πετάξεις ... Τελικά σταμάτησες το μπάσκετ φίλε και το έριξες στο στοίχημα ενώ 2 χρόνια μπάσκετ σε έκαναν ικανό να κρίνεις τους διαιτητές παντού , πάντα και σε όλα τα αθλήματα ...







Το αγαπημένο μου παιδικό , χελώνες , ninja , pizza και ένας αρουραίος αρχηγός. Τώρα πια στον Πειραιά δε βλέπουν Χελωνονιντζάκια γιατί είναι πράσινα και δε θέλουν οι γονείς να πάρουν τα παιδιά τους τον στραβό δρόμο και η μία στο τόσο Pizza που τρώγαμε τότε έγινε καθημερινό σουβλάκι και hamburger. Παρεμπιπτόντως εγώ ήμουν ο Ραφαέλο.











Πότε δε μου πήραν αυτό το παιχνίδι … ήταν λέει κοριτσίστικο … λες και το να καβαλάς μια «μπάλα» είναι γυναικεία υπόθεση. Μια φορά θυμάμαι είχε έρθει στο σχολείο ένα κοριτσάκι με αυτό το παιχνίδι και κάνανε χάζι στην τάξη σε κάθε διάλλειμα.

















Φωτεινούλης ??? αν θυμάμαι καλά … Έλα τώρα πες την αλήθεια … κοιμήθηκες και εσύ αγκαλιά με τον Φωτεινούλη κάποια στιγμή της ζωής σου.














Ghostbusters να να να να … τανα τανα τανα … τανανανανα … Από τις πρώτες ταινίες που είδε η γενιά μου. Φανταστική … Τα Laser από τα όπλα μας είχαν αφήσει με ανοιχτό το στόμα και τα τεράαααααστια φαντάσματα που τα ρουφούσε μία φανταστική μηχανή … Τώρα τα παιδιά πήγαν σινεμά και είδαν το Avatar …       - Έλα μωρέ … ταινιάκι …











ΝΑΙΙΙΙΙ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Για να το βρω !!!! Εκείνοι οι χάρακες που τους χτυπούσες στο μπράτσο σου και γινόταν βραχιόλι … Τρελαινόμουν για αυτό το παιχνίδι , δε μπορούσα με τίποτα να καταλάβω πως την μία ήταν βραχιόλι και την άλλη ήταν ευθύ σαν χάρακας. (Δε θα ήμουν πολύ έξυπνος …) Τώρα τα παιδιά έχουν …. Internet … no comments. . . .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Bottom Ad