Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

Φωτο-Αστειάδα .... Πηγαίνοντας για Σαφάρι ...

Ξεκινώντας για το Σαφάρι συνάντησα αυτή την πινακίδα από εκεί κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά ... Μάλλον θα έχω μια δύσκολη μέρα.
Να ενημερώσουμε ότι είναι μία αληθινή ιστορία ... Αλήθεια ... Βρε αλήθεια σου λέω ... Αν λέω Ψέμματα να μου κοπεί το Internet.













Οδηγώντας το νοικιασμένο μου WV μου επιτέθηκε αυτός ο Ελέφαντας που μου τσαλάκωσε την οροφή. Βγήκα έξω από το αμάξι και με ένα φυσσοκάλαμο τον πέτυχα στο λαιμό με αναισθητικό και έπεσε αμέσως για ύπνο. Πέφτοντας έπεσε πάνω στο πόδι μου. Με τα χέρια μου το σήκωσα και ευτυχώς δεν έσπασα τίποτα ... (ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ... ΑΛΗΘΕΙΑ)





Αφού έτρεχα με μεγάλη ταχύτητα μέσα στους αγροτόδρομους της Ουγκάντα ήταν σίγορο ότι θα είχα ατύχημα. Βέβαια αυτό μου έτυχε την χειρότερη στιγμή πάνω σε μία γέφυρα. Γύρισε όλη η μούρι του αυτοκινήτου προς τα κάτω. Εκεί λίγο φοβήθηκα να σας πω. Αλλά ευτυχώς βρέθηκαν κάποιοι καλοί άνθρωποι και με βοήθησαν να γλιτώσω.
Δεν το χρειαζόμουν βέβαια, γιατί η αλήθεια είναι πως μπορώ να πετάξω ... ....






Τέλος πάντων ... νύχτωνε και έπρεπε κάπου να αράξω ... Έφτιαξα την σκηνή μου και έπεσα για ύπνο ... Ξύπνησα τα ξημερώματα από κάτι παράξενους ήχους ... ΓΡΡΡΡρρρρΡΡΡΡρΡΡρρΡΡ βγαίνω από την σκηνή και τι βλέπω ... Ο Jason !!! Ένα λιοντάρι το οποίο μεγάλωσα στο σπίτι μου μέχρι τα 7 του... Στα 7 του ο Jason άρπαξε και έφαγε 2 μωρά , 4 παιδάκια και 2 ενήλικους στην γειτονιά μου στου Παπάγου και έτσι αναγκάστηκα και τον έστειλα στην Αφρική για να ζήσει στον τόπο του. (Εγώ πιστεύω ότι στην Αθήνα περνούσε καλύτερα.)
Κάθισα λοιπόν με τον Jason και τα είπαμε μιάς που είχα να τον δω 3 χρόνια και μετά έφυγα για να συνεχίσω το Safari μου...

ΟΣΠΟΥ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΓΡΙΕΜΕΝΗ ΑΡΚΟΥΔΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΚΥΝΗΓΑΕΙ δείχνοτάς μου τα δόντια της. Σκαρφάλωσα στο δέντρο και άρχισα να βγάζω photo ... Πλάκα κάνεις ? Να μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο και μετά να μην μπορώ να το αποδείξω ? Τράβηξα 496 φωτογραφίες γιατί κάθισε εκεί κάτω και με περίμενε να κατέβω 7 ώρες.... Τελικά τα παράτησε και έφυγε ... και γλίτωσα ... Ε λέω ..... ΣΚΑΤΑ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ... ας αφήσω το safari να πάω για ψάρεμα ...


About the Author

BlogOfBlogs

Author & Editor

BlogInGr - Blogging since 2008 , with some breaks.

 
BlogInGr © 2015 - Blogger Templates Designed by Templateism.com